Mnie tylko dziwi na co czekasz jak kontrolki pogasną i to na kazdym filmie jaki dodawałeś. Sprawdzałeś co tam w wężach od filtra do baku po postoju?
[O1] Ciężko odpala przy dłuższym postoju - filmy
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez alxxxSprawdzałeś co tam w wężach od filtra do baku po postoju?
Wie ktoś może jak odłączyć ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej ? Dzisiaj chciałem go wyciągnąć, wyciągnąłem jakieś ustrojstwo od dołu co blokowało i zaczął mi się tam płyn lać. Chyba nie tak to zrobiłem.
Na kontrolki zawsze czekałem aby się świece nagrzały (wysłuchiwałem przekaźnika). Z przyzwyczajenia już.
[ Dodano: Czw 08 Mar, 12 19:40 ]
Zamieszczone przez makogHej i co masz już jakąś diagnozę ??Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Komentarz
-
-
Dziwne jest to ze im zimniej tym lepiej odpala, ja bym szukal przyczyny w ktoryms z czujnikow.http://www.wimeb.markomp.net
Już nie moja Skodzina
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952
Komentarz
-
-
No właśnie chcę sprawdzić ten od temperatury cieczy chłodzącej (na blacie pokazuje mi 90stopni a na vagu 80). Tylko nie wiem w jaki sposób go wyjąć. Próbowałem to zaczął mi się płyn lać...
Nie wiem jeszcze czy o tym pisałem: Gdy już odpali i zaraz go zgaszę to następny raz (za moment) pali bez problemu. Podobnie jak jadę gdzieś na chwile. Odpala bezproblemowo.Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Komentarz
-
-
przy czujniku masz normalnie złączke, a to co Ty wyjąłeś to jest jego blokada. zdejmij sobie pokrywe tą platikową z silnika i wcześniej zaświeć lampką to będziesz widział złączke i co i jak - normalna złączka blokowana na zasadzie jak np wtyczka od lamp... czy każda inna :P
Jak masz na vagu po rozgrzaniu auta 80 to nie dobrze, tak jak pisałem sprawdź rano na kompie temp powinna być zbliżona do temp otoczenia - przy okazji sobie zobaczysz tam temp powietrza i paliwa jak czujniki pokazują.
Nowy czujnik oryginalny to ~60plnów w razie czegoVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
no możesz zdjąć - do wymiany nawet wskazane. Te wtyczki to ćwiczą cierpliwość u człowieka :P a sprawdzałeś czy nie ma błędów w zegarach? Bo jak go nie dogrzewa to może być i termostat, ale najpierw sprawdź czujnik.
Ja przed zimą też walczyłem to się skończyło na nowym czujniku i wymianie termostatu + zmiana płynu i teraz gra gitarra.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Na zegarach nie mam błędów w/g VagComa.
Przy wymianie trzeba szybko zamienić czujniki bo będzie się lało rozumiem ?
[ Dodano: Pią 09 Mar, 12 07:55 ]
Temperatura na zewnątrz (rano) -1C. Zmierzona na czujniku 6,5. Normalne ?
[ Dodano: Pią 09 Mar, 12 19:26 ]
Okazało się, że ta wtyczka (czujnik z wtyczką) się kręci dookoła osi czujnika i po jej odwróceniu łatwo udało się odpiąć kabelek. Teraz świece grzeją zawsze i auto ślicznie odpala Tylko ciekawe czy to wina czujnika czy dawek paliwa...Załączone plikiZgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Komentarz
-
-
Problem nie jest rozwiązany. Rano znowu ciężko odpalal
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
Kupiłem nowy czujnik, zaraz idę go wymienić
[ Dodano: Sob 10 Mar, 12 16:21 ]
Czujnik wymieniony. Stary był lekko zzieleniały Zobaczymy co przyniesie nowy dzień ;-)
[ Dodano: Pon 12 Mar, 12 18:05 ]
Auto przy niższych temperaturach <5stopni odpalało dobrze.
Dzisiaj przy 6,5stopnia znowu trzeba było odpalać na 2 razy. Po odpaleniu spora ilość dymu z tłumika (jakby nie następowało zapalanie mieszanki i po odpaleniu zostawała ona wypalona)
Może dawki złe?
[ Dodano: Czw 15 Mar, 12 22:25 ]
Wymieniłem olej na Millersa XFD 5W40 full syntetyk + płukanka przed. Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale auto pali idealnie (rano i po postoju 8 godzinnym). Zero zająknięcia. Sprawdzę jeszcze to przez najbliższe dni i powiem czy dalej jest ok
[ Dodano: Sob 17 Mar, 12 19:45 ]
Dzisiaj zauważyłem, że przewód paliwowy jest prawdopodobnie uszkodzony bo widać bąbelki powietrza. Na ten moment zaizolowałem to taśmą i bąbelków nie ma
[ Dodano: Pon 02 Kwi, 12 13:00 ]
Winowajcami były dwie rzeczy:
- wężyk paliwowy (na łączeniu gumy z plastikową przeźroczystą rurką)
- świeca na 4 garzeZałączone plikiZgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.
Komentarz
-
Komentarz